سرم کراتینین سطح 2.9 است که متوسط ​​یا خیلی خطرناک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سرم کراتینین سطح 2.9 است که متوسط ​​یا خیلی خطرناک

سطح کراتینین سرم 2.9 است که قابل درمان و است که متوسط ​​یا خیلی خطرناک است؟ در سرم درمانگاه 2.9 به معنای مردم در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و این مرحله بسیار حیاتی است. برای افرادی که در این مرحله هستند، کلیه آنها در حد متوسط ​​آسیب دیده است، بنابراین فرصت آن را معکوس وجود دارد، که است که می گویند، این مرحله قابل درمان است، نکته کلیدی این است برای پیدا کردن یک درمان مناسب به موقع.
همانطور که ذکر شد، کراتینین سرم 2.9 به معنای کلیه آسیب دیده است متوسط، حتی این، کلیه نمی تواند موثر مثل قبل کار می کنند. به همین دلیل مردم به طور معمول می تواند زندگی می کنند، با توجه به عملکرد جبرانی قوی آن است. اما برای بسیاری از مردم ممکن است آنها برخی از تفاوت های یافت، اگر آنها به دقت به اندازه کافی می باشد. همانطور که همه ما در اوایل یافت می دانیم و درمان را تحت تاثیر قرار پیش آگهی به طور مستقیم، پس رفتن به دکتر خود مراجعه کنید به موقع هنگامی که شما احساس ناراحت کننده باشد.
همانطور که برای درمان، دو نوع وجود دارد. یکی طب غربی است، از سوی دیگر طب چینی است. هر دوی آنها می تواند کمک به مردم برای زندگی بهتر است، اما در مقایسه با طب غربی، طب چینی است طبیعی تر، چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است، به عنوان یک نوآوری و درمان خارجی، می تواند سطح کراتینین بالا کاهش و تسکین علائم دیگر ناشی از این بیماری بدون آسیب رساندن به کلیه. برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد، که است که می گویند، با کمک این درمان، افراد با سطح کراتینین سرم 2.9 می تواند یک فرصت برای آن معکوس داشته باشد.
در یک کلام، کراتینین سرم 2.9 قابل درمان است، نکته کلیدی این است که شما نیاز به درمان مناسب در زمان. اگر شما هر گونه کمک نیاز، انجام مردد برای ارسال ایمیل به ما و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: